اجرای میز خدمت در شعب سازمان تامین اجتماعی را به جدیت پیگیری می کنیم

اجرای میز خدمت در شعب سازمان تامین اجتماعی را به جدیت پیگیری می کنیم



به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده مدیرکل دفتر نظارت وارزشیابی اموراستانهای سازمان تامین اجتماعی در این کارگاه فرایند استقرار میز خدمت ونحوه ارائه خدمات درقالب این فرایند را تشریح کرد وافزود: متعاقب ابلاغ دستور اداری ریاست جمهوری مبنی بر ارائه خدمات درقالب میز خدمت این موضوع را عملیاتی کردیم گرچه این فرایند درپوشش دیگری به نام ساختارنوین ارائه خدمات عرضه می شد اما این طرح را پیگیری کردیم.


ربیع زاده اظهار داشت: دیدگاه سازمان تامین اجتماعی این است که ارائه خدمات به بیمه شدگان را به احسن وجه انجام دهد. این سازمان بیش از ١٥٧ نوع خدمت را به جامعه هدف خود که بالغ بر ٤٢ میلیون نفر است با تعداد ٢٠ هزار نفر همکار حوزه بیمه ای ارائه می کند که خدمات تخصصی است .


 اسمعیل نبوی مدیر کل تامین اجتماعی همدان نیز در این کارگاه با بیان اینکه شعب تامین اجتماعی یک ممتاز همدان و بهار به عنوان پایلوت کشوری طرح استقرار میز خدمت برگزیده شده اند، افزود:علاوه بر شعب مذکور در١١ شعبه دیگر استان نیز طرح به خوبی اجرا و درحال ارائه خدمات به بیمه شدگان درقالب طرح استقرار میز خدمت است.


نبوی گفت: برای رصد همکاران استان همدان به منظور اجرای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی شخصاً این طرح را پیگیری می کنم وبه طور سرزده به شعب تابعه سرکشی می کنم تا اطمینان حاصل کنم که این طرح به شایستگی اجرا می شود .


وی خاطرنشان کرد: طرح استقرار میز خدمت علاوه بر اینکه یک الزام اداری است یک الزام اخلاقی نیز هست تا به خوبی از بیمه شدگان ومراجعین به شعب تکریم وتجلیل لازم را به عمل آوریم. از سال ٩٣ این طرح به دنبال طرح ساختار نوین ارائه خدمات درشعب سازمان تامین اجتماعی درحال اجرا است. 


نبوی گفت: بیش از ٤٢ درصد از جمعیت استان همدان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و ما وظیفه داریم خدمات وتعهدات را درقبال آنان به نحو احسن ارائه کنیم.


 افشاری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری همدان نیز از مسئولین تامین اجتماعی این استان تشکر کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی با وجود اینکه گسترده ترین سازمان اجتماعی است اما اعتراض وشکایتی از این سازمان به حوزه بازرسی استانداری گزارش نشده است.


وی ارائه خدمات دراین سازمان را مصداق بارز تکریم ارباب رجوع دانست وخاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی حجم انبوهی ازخدمات وتعهدات را درقبال مردم وبیمه شدگانش دارد و بیمه شدگان از این سازمان رضایت دارند.

 ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در این کارگاه افزود: خلاصه طرح استقرار میز خدمت، تکریم به معنای واقعی، تکریم ارباب رجوع وبیمه شدگان این سازمان است واین فرایند وطرح به خوبی درمراکز سازمانی اجراء می شود.


علی اکبر ربیع زاده مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی معاونت امور استانهای سازمان تامین اجتماعی و ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان از نحوه استقرار میز خدمت شعب تابعه همدان بازدید کردند .



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *